9 תשובות
שהם צריכים לעבור לגור בעזה
שאין לי כוח לאנשים האלה כבר מאסתי
שואל השאלה:
חד משמעיתת
חד משמעיתת
אז שלא יגורו פה
לדעתי צריך לשלוח אותם לאישפוז בכפייה
שאני רוצה לפגוש אותם "ולדון" האם הם טיפשים או מפגרים
אין להם מה לגור כאן
שהם אנשים מטומטמים
שיעברו לעזה
באותו הנושא: