11 תשובות
כמה שיותר יותר טוב.
תשתדל שבמהלך השירות יהיו לך יותר הכנסות מהוצאות.
תשתדל שבמהלך השירות יהיו לך יותר הכנסות מהוצאות.
אפשר גם להתחיל עם 0.
אם אתה מתנהל כלכלית נכון אתה יכול להרוויח כסף בצבא.
אם אתה מתנהל כלכלית נכון אתה יכול להרוויח כסף בצבא.
15-20 אלף
שואל השאלה:
ברור לי אבל אני בכל זאת מחפש מספר כלשהו להשען עליו כי אני מתלבט עכשיו על טיסות עם חברים במלשביות
ברור לי אבל אני בכל זאת מחפש מספר כלשהו להשען עליו כי אני מתלבט עכשיו על טיסות עם חברים במלשביות
אנונימי
שואל השאלה:
קשה לי להאמין שאני ארוויח כסף טוב במהלך השירות שלי מהסיבה שלא יהיה לי זמן לזה
קשה לי להאמין שאני ארוויח כסף טוב במהלך השירות שלי מהסיבה שלא יהיה לי זמן לזה
אנונימי
^אני לא עובד בכלל מחוץ לצבא.
הרווחתי מעל 100 אלף שקל מתחילת השירות.
הרווחתי מעל 100 אלף שקל מתחילת השירות.
שואל השאלה:
מה איך זה הגיוני אחי?
מה איך זה הגיוני אחי?
אנונימי
^כי התנהלתי כלכלית חכם.
שואל השאלה:
יש מצב שאתה מרחיב בבקשה? פשוט אני לא מבין כלכך איך זה מסתדר
יש מצב שאתה מרחיב בבקשה? פשוט אני לא מבין כלכך איך זה מסתדר
אנונימי
משכורת של לוחם היא 2,647 ש"ח, לוחם בשנה השלישית 3048 שח, נניח ועשית 2.8 שנים שירות עם משכורת של 3048(לא הגיוני אבל נזרום)
בשנה יש 12 חודשים, כלומר 2.8 שנים יוצא 32 חודשים
יוצא לך שבכל ה32 חודשים הרווחת 97,536 שח, וזה בהנחה שאתה לא ביזבזת שקל ובהנחה שקיבלת בכל חודש בשירות שלך משכורת של לוחם חודשים בשנה השלישית(מה שלא קרה)
אז איך הגעת למעל 100 אלף בלי לעבוד מהצד?
בשנה יש 12 חודשים, כלומר 2.8 שנים יוצא 32 חודשים
יוצא לך שבכל ה32 חודשים הרווחת 97,536 שח, וזה בהנחה שאתה לא ביזבזת שקל ובהנחה שקיבלת בכל חודש בשירות שלך משכורת של לוחם חודשים בשנה השלישית(מה שלא קרה)
אז איך הגעת למעל 100 אלף בלי לעבוד מהצד?
^בעזרת זה שהשקעתי חלק מהותי מהכסף שלי על חודש.
מעל 2000 שקל בחודש הלכו להשקעות.
ואגב, החישוב שלך לא נכון, יש תוספות ומענקים שנכנסים גם.
מעל 2000 שקל בחודש הלכו להשקעות.
ואגב, החישוב שלך לא נכון, יש תוספות ומענקים שנכנסים גם.
באותו הנושא: