2 תשובות
שואל השאלה:
אני אבוא
השאלה אם לקחת חלק מההכשרה או לא

כי אם גני רוצה לעוף משם הכי טוב לעשות
אתזה עכשיו
אנונימית
תבואי בכל זאת כי הוא ינשה אבל לא בטוח הוא יצליח
באותו הנושא: