22 תשובות
זה דבר מאוד סובייקטיבי לכל אחד יש העדפה אחרת
על פי מה ששמעתי אבל הרבה אוהבים את בטן החזיר
בעיקרון pork belly שזה בטן החזיר נחשבת להכי טעימה ונחשבת גם למאוד יקרה בגלל שהיא טעימה בדרך כלל אוכלים את זה שחוגגים משהו נגיד קבלת עבודה אני לא אוכלת לחזיר ובחיים לא אכלתי זה לפי מה שאני רואה בסדרות
הבטן למרות שזה שומני בטירוף
אני אישית הכי אוהב בטן
לא ניסיתי אבל כנראה אוהבים את החלקים הכי שומניים ועם בשר כמו הבטן..
החלק של הבייקון
אנונימי
הבטןןן
צלעות חזיר טעים ברמות מטוגן ועל האש
וסטייק חזיר יש אחד רגיל אחד נקרא סטייק צוואר זה וואו על האש
ופרושוטו זה כמו בייקון רק מעושן כזה
העין
אנונימית
הכל טעים
לא יודע בדיוק איזה חלק זה אבל חמון


על מה המינוסים? חמון זה הדבר הכי טעים בעולם
אנונימי
כל החלקים טעימים. אני אישית אוהב רגל כי מזה מכינים נתחים כמו חאמון, פרושוטו וכו...
מה שזה לא יהיה הבייקון
מה שהבייקון
הבייקון
הבטן
כולם אומרים שזה הכי טעים
האשכים אחי
והלבלב
אנונימי
בטן
כליות
אנונימי
תאמת שהבטן
הצלעות לא משהו את האמת
ירכיים
והזאת שרשמה התחת התחת מלא בשומן זה תלוי כמה אתם אוהבים לאכול שומן חזיר

(דעתי האישית בלבד)