15 תשובות
לא רק את
תעשי לי טוטוריאל איך מפוצצים כי בחיים לא הבנתי
כולם
ואני גם מפוצצת למרות שזה לא טוב
אבל תכלס אף פעם לא עושה לי צלקת כמו שאומרים שיעשה
ואני גם מפוצצת למרות שזה לא טוב
אבל תכלס אף פעם לא עושה לי צלקת כמו שאומרים שיעשה
לכולנו
את לא היחידה לצערי
שואל השאלה:
לוקחים 2 אצבעות ואז שמים אצבע אחת בצד ימין ואחת שמאל ופשוט מוחצים את העור
בהצלחה
לוקחים 2 אצבעות ואז שמים אצבע אחת בצד ימין ואחת שמאל ופשוט מוחצים את העור
בהצלחה
תודה תודה
שואל השאלה:
בכיף בהצלחה
בכיף בהצלחה
בדיוק סיימתי סשן פיצוץ
אנונימית
וואי פעם הייתי מפוצצת וזה היה עושה צלקות איך אתם עושים את זה
שואל השאלה:
מקנאה בך אנונימית
מקנאה בך אנונימית
שואל השאלה:
אוגר בוגר יש לי צלקות עד היום מה את חושבת
אוגר בוגר יש לי צלקות עד היום מה את חושבת
אוי לא
אל תעשי את זה
שואל השאלה:
פוטין זה התמכרות נשמה
פוטין זה התמכרות נשמה
באותו הנושא: