7 תשובות
תלוי בצורה של הפנים שלך אבל בדרך כלל זה מתאים לרוב
כן אם את רוצה
קחי בחשבון שהוא נופל הרבה על העיניים ונהיה שומני מהר
כן זה יפה
שואל השאלה:
כאילו סוג של היה ואני רוצה לחדש אבל אחיות שלי אומרות לי לא לעשות
כאילו סוג של היה ואני רוצה לחדש אבל אחיות שלי אומרות לי לא לעשות
אנונימית
אם השיער שלך חלק קרשים (החלקה או משהו) אז כן
אם הוא גלי זה פחות יפה
אם הוא גלי זה פחות יפה
אם הוא חלק טבעי תעשי זה מושלם גם לי יש חלק טבעי וזה הדבר הכי טוב שעשיתי לשיער שלי אבל אם החלקה לדעתי פחות יפה
באותו הנושא: