12 תשובות
כן
כלומר, אם היא יצאה בגלל משהו נפשי או פיזי אז בסדר.
אבל אם היא סתם השתמטה אז כן, ברור.
כלומר, אם היא יצאה בגלל משהו נפשי או פיזי אז בסדר.
אבל אם היא סתם השתמטה אז כן, ברור.
זה היה מוריד אבל תלוי גם מה הסיבה
כן
אנונימי
שואל השאלה:
היה לה חווית תיכון מזעזעת שגרמה לה לקבל פרופיל נמוך - דכאו אותה וכזה לא נתנו לה ללכת ללימודים שהיא רצתה., שעמם לה רב התיכון לא היה לה אתגר לימודי, והיא לא התעניינה להיות במערכת שכולאת אותה.
היא לא הרגישה מוכנה לעוד שנתיים של כליאה שם.
מה גם שההורים לא הרשו לה לעבוד אז היא אף פעם לא יכלה לבטא את צורת הלבוש שהיא רצתה ולא היו לה בגדים שהיא אהבה, אז היא בחרה לוותר על הגיוס לעבוד במקום זאתף קנתה בגדים שהיא אוהבת, עשתה תואר.
יצא לה לעבוד בצהרון או להתנדב קצת אבל לא במסגרת של שירות לאומי, היא גם לא מתחברת למיליטריזם המוגזם.
היה לה חווית תיכון מזעזעת שגרמה לה לקבל פרופיל נמוך - דכאו אותה וכזה לא נתנו לה ללכת ללימודים שהיא רצתה., שעמם לה רב התיכון לא היה לה אתגר לימודי, והיא לא התעניינה להיות במערכת שכולאת אותה.
היא לא הרגישה מוכנה לעוד שנתיים של כליאה שם.
מה גם שההורים לא הרשו לה לעבוד אז היא אף פעם לא יכלה לבטא את צורת הלבוש שהיא רצתה ולא היו לה בגדים שהיא אהבה, אז היא בחרה לוותר על הגיוס לעבוד במקום זאתף קנתה בגדים שהיא אוהבת, עשתה תואר.
יצא לה לעבוד בצהרון או להתנדב קצת אבל לא במסגרת של שירות לאומי, היא גם לא מתחברת למיליטריזם המוגזם.
אנונימית
^אני לא אשפוט אותה על זה, אבל כן תהיה לי פחות הערכה כלפיה
אנונימי
שואל השאלה:
זאת אומרת שלדעתך זה כן מוריד לה כמה נקודות מבחינת האם היית יוצא איתה או לא.
גם במידה ויש לה תואר בממוצע גבוה, היא נראת ממש טוב, ואורח חיים מאוד מאוד בריא לדעתך עצם הפרט הזה מספיק כדי להוריד מהערכה כלפיה כשיש כל כך הרב הדברים גרועים יותר
זאת אומרת שלדעתך זה כן מוריד לה כמה נקודות מבחינת האם היית יוצא איתה או לא.
גם במידה ויש לה תואר בממוצע גבוה, היא נראת ממש טוב, ואורח חיים מאוד מאוד בריא לדעתך עצם הפרט הזה מספיק כדי להוריד מהערכה כלפיה כשיש כל כך הרב הדברים גרועים יותר
אנונימית
זה באמת ניכר שהיו לה או לך, לא בדיוק הבנתי, חיים קשים.
כשמדכאים אותך ולא נותנים לך לעשות דברים שאת רוצה זה באמת קשה ולא כיף.
אבל עם כל הקושי והכבוד, זה לא סיבה להשתמט ממסגרת צבאית או לאומית.
גם אני עברתי חיים מאוד דומים, עברתי כל כך הרבה חרמות בחיים, דיכאו את הרצונות שלי בבית, והיתה לי ילדות בכלל לא פשוטה.
וגם הפרופיל שלי מאוד נמוך בגלל הרבה בעיות פיזיות שיש לי (45), ככה שהמצב שלי ממש זהה למה שאמרת.
והתגייסתי.
ואני לא בא להגיד את זה כדי לפאר את עצמי חס וחלילה, אני פשוט בא להגיד שזה לא סיבה להשתמט. ממש לא.
צריך לשרת את המדינה כל עוד לא קיבלת פטור מובהק. וכל מי שלא - מבחינתי זה מוריד מערכו בעיניי.
וזה גם לא משנה מה היא עשתה בלימודים, כאילו כל הכבוד לה אבל אני רוצה מישהי ששירתה את המדינה שלה ושאכפת לה מהמדינה שלה.
זו דעתי בכל אופן, מוזמנים לחלוק עליה, זה בסדר לא להסכים.
כשמדכאים אותך ולא נותנים לך לעשות דברים שאת רוצה זה באמת קשה ולא כיף.
אבל עם כל הקושי והכבוד, זה לא סיבה להשתמט ממסגרת צבאית או לאומית.
גם אני עברתי חיים מאוד דומים, עברתי כל כך הרבה חרמות בחיים, דיכאו את הרצונות שלי בבית, והיתה לי ילדות בכלל לא פשוטה.
וגם הפרופיל שלי מאוד נמוך בגלל הרבה בעיות פיזיות שיש לי (45), ככה שהמצב שלי ממש זהה למה שאמרת.
והתגייסתי.
ואני לא בא להגיד את זה כדי לפאר את עצמי חס וחלילה, אני פשוט בא להגיד שזה לא סיבה להשתמט. ממש לא.
צריך לשרת את המדינה כל עוד לא קיבלת פטור מובהק. וכל מי שלא - מבחינתי זה מוריד מערכו בעיניי.
וזה גם לא משנה מה היא עשתה בלימודים, כאילו כל הכבוד לה אבל אני רוצה מישהי ששירתה את המדינה שלה ושאכפת לה מהמדינה שלה.
זו דעתי בכל אופן, מוזמנים לחלוק עליה, זה בסדר לא להסכים.
שואל השאלה:
אני חושבת שבכללי אנחנו פחות מתאימים כי אני לא רואה בשירות מדינת ישראל כדגש ובלאומיות כאחד מערכי היסוד שלי.
אני חושבת שהדגש העיקרי צריך להיות על משפחה, ילדים וסביבה טובה ובטוחה עבורם ואני חושבת שהמיליטריזם הזה מוגזם יתר על המידה, אני מתנגדת לחלק קל מהצורה שבה מבטאים אותו במערכת החינוך .
אני לא חושבת שעשיית צבא \ אי צבא היא קריטריון משמעותי ואני תופסת את הסיבה שלי כמוצדקת מספיק בהתאם לנסיבות.
אני כן שוקלת לעשות שנה שירות לאומי, הבעיה היא שרב מקומות שירות הלאומי לא מיועדים לאנשים עם תואר ואז זה כאילו הלימודים שלי יהיו מבוזבזים ואני אאלץ להיות כוח עבודה זול שהמטרה העיקרית שלו היא לא לשלם לאנשים שכר מינימום.
כן יצא לי להתנדב במקומות ואני כן מתכננת להתנדב שנה או לעשות משהו אבל זה לא יהיה בהכרח דרך מסגרת הקרוייה "שירות לאומי"
אני חושבת שבכללי אנחנו פחות מתאימים כי אני לא רואה בשירות מדינת ישראל כדגש ובלאומיות כאחד מערכי היסוד שלי.
אני חושבת שהדגש העיקרי צריך להיות על משפחה, ילדים וסביבה טובה ובטוחה עבורם ואני חושבת שהמיליטריזם הזה מוגזם יתר על המידה, אני מתנגדת לחלק קל מהצורה שבה מבטאים אותו במערכת החינוך .
אני לא חושבת שעשיית צבא \ אי צבא היא קריטריון משמעותי ואני תופסת את הסיבה שלי כמוצדקת מספיק בהתאם לנסיבות.
אני כן שוקלת לעשות שנה שירות לאומי, הבעיה היא שרב מקומות שירות הלאומי לא מיועדים לאנשים עם תואר ואז זה כאילו הלימודים שלי יהיו מבוזבזים ואני אאלץ להיות כוח עבודה זול שהמטרה העיקרית שלו היא לא לשלם לאנשים שכר מינימום.
כן יצא לי להתנדב במקומות ואני כן מתכננת להתנדב שנה או לעשות משהו אבל זה לא יהיה בהכרח דרך מסגרת הקרוייה "שירות לאומי"
אנונימית
ברור שאני גם שם דגשים מאוד חזקים על משפחה ילדים וסביבה טובה, אפילו מעבר לשירות צבאי, אבל אני גם לא מבטל את הערך המשמעותי לדעתי של לשרת את המדינה שלי.
בסופו של דבר זה חיים שלך ותעשי מה שאת רואה לנכון ומה שטוב לך, אבל אני חושב ששנה אחת לפחות של התנדבות בשירות לאומי יותר תעזור לך מתזיק לך.
בסופו של דבר זה חיים שלך ותעשי מה שאת רואה לנכון ומה שטוב לך, אבל אני חושב ששנה אחת לפחות של התנדבות בשירות לאומי יותר תעזור לך מתזיק לך.
שואל השאלה:
הבעיה היא שכבר לקחתי תואר ממוחשב שעבדתי עליו נורא קשה בממוצע מאוד מאוד גבוה וגם יצא לי להדריך פסיכומטרי והכל וכאילו שנה אחת של שירות לאומי לא במקצוע שרכשתי עלולה לגרום לי לשכוח אותו.
ורב מקומות שירות הלאומי שהן כן במקצוע שלו הם בקורסים ברמה יחסית נמוכה ודורשים מחוייבות של שנתיים
מה בכך שאני מעוניינת להתחתן ולהקים משפחה עם בחור גדול יותר ממני ולהוליד יחסית הרבה ילדים.
אני כבר רוצה להקים משפחה, ידעתי שאני ארצה להקים משפחה בגיל צעיר
הבעיה היא שכבר לקחתי תואר ממוחשב שעבדתי עליו נורא קשה בממוצע מאוד מאוד גבוה וגם יצא לי להדריך פסיכומטרי והכל וכאילו שנה אחת של שירות לאומי לא במקצוע שרכשתי עלולה לגרום לי לשכוח אותו.
ורב מקומות שירות הלאומי שהן כן במקצוע שלו הם בקורסים ברמה יחסית נמוכה ודורשים מחוייבות של שנתיים
מה בכך שאני מעוניינת להתחתן ולהקים משפחה עם בחור גדול יותר ממני ולהוליד יחסית הרבה ילדים.
אני כבר רוצה להקים משפחה, ידעתי שאני ארצה להקים משפחה בגיל צעיר
אנונימית
לא אכפת לי כאילו, גם אני לא עשיתי צבא כי הייתי דתי
יש הבדל בין דתי לחרדי סתם חשוב לציין..
זה שהיית דתי לא מצדיק את זה האחוז גיוס אצל דתיים גבוה ברמות
זה שהיית דתי לא מצדיק את זה האחוז גיוס אצל דתיים גבוה ברמות
אנונימי