4 תשובות
בצד השני לא של הקיר כי זה מרגיש לי כיאלו יש לי את הספייס שלי ואת האוויר לנשום ואני לא כלואה בין מישהו לקיר
שואל השאלה:
חחח אין כמוך מאור
חחח אין כמוך מאור
אנונימי
בצד של הקיר למה שאני ימות ראשונה
אם היא חברה שלי היא לא זרה...?
לשאלה, שהיא תישן בצד של הקיר ואז שנינו נהיה עם פנים לקיר ואני אחבק אותה תוך כדי
מאור תפסיק לפנטז
לשאלה, שהיא תישן בצד של הקיר ואז שנינו נהיה עם פנים לקיר ואני אחבק אותה תוך כדי
מאור תפסיק לפנטז
באותו הנושא: