5 תשובות
לא חושב שיכניסו אותך אם לא תתאמי עם מיטב
בדרך כלל לא
כדאי שתקדימי קצת כדי להיות ראשונה בתור אבל בכל מקרה לא תהיי הראשונה שם
אל תאחרי זה בטוח
אפשר להקדים ב10 דק רבע שעה כדי לא להתקע בתור אבל לא מעבר לזה לדעתי.
כן
תבוא מןקדם תצא מוקדם