13 תשובות
כן סקיז
שואל השאלה:
לטס גו :)
כןן סקיז
שואל השאלה:
ישש :)
קרייזי!!!
אני גם אוהבת אותםם
אבל אני יותר מכירה את ביטיאס
psy גם טוב.
בעיקר להקות בנות
טופ 10 כדי שהתשובה לא תצא ארוכה מדי:

mamamoo
billlie
twice
red velvet
nmixx
young posse
illit
le sserafim
ive
dreamcatcher
שואל השאלה:
נייס ^^
שואל השאלה:
יאא גם אני חח
חברה שלי אובססיבית לפליקס או משהו
כן סטרייקידס וxdinary heroes
הרשימה של הלהקות שאני אוהב היא אין סופית אבל רד וולווט הן האהובות עלי ביותר
לפני הדביוט שלהן ב2014 האהובות עלי היו אפטר סקול ובמיוחד הסאב-יוניט שלהן אורנג' קרמל