19 תשובות
כן אם לא יהיה פה משהו שיעצור אותי אז כן
כן ברור, זאת הארץ שנולדתי בה וזאת גם הארץ שאני אמות בה.
ברור פה נולדתי פה גם אגדל את הילדים שלי
לא
אין לי מה לפרט פשוט באלי לחוות קולז'
אין לי מה לפרט פשוט באלי לחוות קולז'
כן.
לא עוזב את הארץ בשביל חופשה אפילו אז בשביל לגור?
לא עוזב את הארץ בשביל חופשה אפילו אז בשביל לגור?
כן, האנשים בחו"ל הם קרים
אין מצב שאני עוברת למדינה אחרת פה הכי בטוח לגור וגם פה נולדתי
ממש לא
בטח, אין על הארץ שלנו בעולם . כולם שונאים אותנו בכל מקום עם מלא אנטישמיות ,והבית היחיד שלנו זה פה
כן, אני מאוד ציוני ומאוד אוהב את המדינה
ולברוח מהמדינה לא יפתור את הבעיות אבל להשאר לנסות לפתור אותם אשכרה יפתרו את זה
ולברוח מהמדינה לא יפתור את הבעיות אבל להשאר לנסות לפתור אותם אשכרה יפתרו את זה
כן רוצה, מאוד
האם בפועל אשאר? ייתכן שלא
האם בפועל אשאר? ייתכן שלא
^זה בדיוק ההפך ממה שאמרת..
ברור
"כִּ֚י יְ-הֹוָ֣ה אֱ-לֹהֶ֔יךָ מְבִֽיאֲךָ֖ אֶל־אֶ֣רֶץ טוֹבָ֑ה אֶ֚רֶץ נַ֣חֲלֵי מָ֔יִם עֲיָנֹת֙ וּתְהֹמֹ֔ת יֹצְאִ֥ים בַּבִּקְעָ֖ה וּבָהָֽר׃ חאֶ֤רֶץ חִטָּה֙ וּשְׂעֹרָ֔ה וְגֶ֥פֶן וּתְאֵנָ֖ה וְרִמּ֑וֹן אֶֽרֶץ־זֵ֥ית שֶׁ֖מֶן וּדְבָֽשׁ׃ טאֶ֗רֶץ אֲשֶׁ֨ר לֹ֤א בְמִסְכֵּנֻת֙ תֹּֽאכַל־בָּ֣הּ לֶ֔חֶם לֹֽא־תֶחְסַ֥ר כֹּ֖ל בָּ֑הּ אֶ֚רֶץ אֲשֶׁ֣ר אֲבָנֶ֣יהָ בַרְזֶ֔ל וּמֵהֲרָרֶ֖יהָ תַּחְצֹ֥ב נְחֹֽשֶׁת׃ יוְאָכַלְתָּ֖ וְשָׂבָ֑עְתָּ וּבֵֽרַכְתָּ֙ אֶת־יְ-הֹוָ֣ה אֱ-לֹהֶ֔יךָ עַל־הָאָ֥רֶץ הַטֹּבָ֖ה אֲשֶׁ֥ר נָֽתַן־לָֽךְ"
"כִּ֚י יְ-הֹוָ֣ה אֱ-לֹהֶ֔יךָ מְבִֽיאֲךָ֖ אֶל־אֶ֣רֶץ טוֹבָ֑ה אֶ֚רֶץ נַ֣חֲלֵי מָ֔יִם עֲיָנֹת֙ וּתְהֹמֹ֔ת יֹצְאִ֥ים בַּבִּקְעָ֖ה וּבָהָֽר׃ חאֶ֤רֶץ חִטָּה֙ וּשְׂעֹרָ֔ה וְגֶ֥פֶן וּתְאֵנָ֖ה וְרִמּ֑וֹן אֶֽרֶץ־זֵ֥ית שֶׁ֖מֶן וּדְבָֽשׁ׃ טאֶ֗רֶץ אֲשֶׁ֨ר לֹ֤א בְמִסְכֵּנֻת֙ תֹּֽאכַל־בָּ֣הּ לֶ֔חֶם לֹֽא־תֶחְסַ֥ר כֹּ֖ל בָּ֑הּ אֶ֚רֶץ אֲשֶׁ֣ר אֲבָנֶ֣יהָ בַרְזֶ֔ל וּמֵהֲרָרֶ֖יהָ תַּחְצֹ֥ב נְחֹֽשֶׁת׃ יוְאָכַלְתָּ֖ וְשָׂבָ֑עְתָּ וּבֵֽרַכְתָּ֙ אֶת־יְ-הֹוָ֣ה אֱ-לֹהֶ֔יךָ עַל־הָאָ֥רֶץ הַטֹּבָ֖ה אֲשֶׁ֥ר נָֽתַן־לָֽךְ"
האמת היא שאני לא יודע, אני קצת לא מוצא את עצמי כאן, אני ציוני ואוהב את המדינה, אני חושב שהמדינה שלנו טובה מאוד, והחיים שלי לא רעים או משהו, על הנייר המצב שלי טוב, אבל לא יודע, אני מרגיש קצת מנותק ולא קשור, אני אשם בזה שאני במצב הזה, ולשנות מיקום לא בהכרח ישנה את זה כי אני נשאר אני, אבל אני לא יודע, אני כן חושב על ללכת למקומות אחרים לחוות דברים אחרים, לפחות לזמן מסויים, לא יודע.
אנונימי
כנראה שלא
כמובן.
לא אבל אירופה תתאסלם אז כנראה שאשאר פה
יודעת שהרבה לא יסכימו איתי, אבל הייתה לי את המחשבה לעזוב את הארץ, כנראה זה מה שיהיה בעתיד
אנונימית
באותו הנושא: