אני כמובן לא העתקתי. הם אמרו שאני וילדה שישבה שנות אור הרחק ממנה בכיתה קיבלנו את אותה תוצאה בהוכחה של סדרה הנדסית q בחזקת 2. וזה דבר שקורה לא? אז מה הקטע.. ובקיצור המורה שלי אמרה שהיא תגיש ערעור כשהיא תקבל את המחברות ואני מאוד מקווה שזה יתקבל. גם לכם קרה משהו דומה? אשמח שתשתפו