9 תשובות
אני שמה שימי גם את
תעשי מה שאת רוצה
כי נתקלתי פה באנשים שאני מכיר
אנונימי
זה החלטה שלך לי פשוט אין תמונות נורמאליות לשים כל התמונות שלי יוצאות חרא ואני לא מצטלמת חוץ מסלפי אפילו התמונת פרופחל שלי בווטסאפ זה תמונה שלי בת 3
תאמת שאני עם תמונה פה כי אנשים פעם חשבו שאני בן
תעשי מה שבאלך ואם את רוצה לשים שימי
4d1
אם יש כאן אנשים שאני מכירה
למי אכפת
תשימו איזו תמונה שנוח לכם
אני ממליץ שלא משיקולי פרטיות, אבל זו בחירה שלך
מבין את התסכול אבל דעי שאף אחד לא מונע ממך, זה גם לא עובר על חוקי האתר.