18 תשובות
אם הכיוון שלך זה טיפול באדם תשימי חובשת בגבוה
הסיבה שלא נתנו לך אפשרות למשקית נפגעים או תש כנראה בגלל הסדר וארגון
יש לי נתונים דומים וגם אני קיבלתי רת אותם תפקידים. ישלחו לך זימונים וכל מיני אין מה לדאוג
אני חושבת שפותחים גם עוד שאלון בהמשך אבל אני לא בטוחה
אני חושבת שפותחים גם עוד שאלון בהמשך אבל אני לא בטוחה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הכוונה שלי זה טיפול באדם נפשי ורגשי, לא פיזי, אני מפחדת ממחטים וכזה זה פחות בשבילי
אבל הכוונה שלי זה טיפול באדם נפשי ורגשי, לא פיזי, אני מפחדת ממחטים וכזה זה פחות בשבילי
את יכולה לערער ולעשות מועד ב ביום המאה על 3 נושאים
היי
כמעט לכולם יש דברים כאלו בשביל לדעת לאן הצבא יכול בערך לסווג אותך בהתאם למוטיבציה שלך
כמובן שאם את יותר בקטע של לעזור לאנשים אז מגב ומערך ים או אוויר כמבון שהם בכלל לא בתמונה
אני חושבת שאת לא יכולה לבקש שיוסיפו לך אבל את יכולה לשלוח מיילים בלי קשר למיטב- לחפור להם את החיים
כמעט לכולם יש דברים כאלו בשביל לדעת לאן הצבא יכול בערך לסווג אותך בהתאם למוטיבציה שלך
כמובן שאם את יותר בקטע של לעזור לאנשים אז מגב ומערך ים או אוויר כמבון שהם בכלל לא בתמונה
אני חושבת שאת לא יכולה לבקש שיוסיפו לך אבל את יכולה לשלוח מיילים בלי קשר למיטב- לחפור להם את החיים
שואל השאלה:
^^^כן אני הבנתי שזו הסיבה, השאלה אם יש לי משהו לעשות עם זה? זה אומר שבוודאות לא יתנו לי את התפקיד? (הניהול וארגון זה אחרי ערעור, קיבלתי אותו דבר, אין לי איך לשפר לצערי)
^^^כן אני הבנתי שזו הסיבה, השאלה אם יש לי משהו לעשות עם זה? זה אומר שבוודאות לא יתנו לי את התפקיד? (הניהול וארגון זה אחרי ערעור, קיבלתי אותו דבר, אין לי איך לשפר לצערי)
שואל השאלה:
^^עשיתי כבר ערעור ולא הצלחתי לשפר הדרכה וניהול וארגון
^^עשיתי כבר ערעור ולא הצלחתי לשפר הדרכה וניהול וארגון
הבנתי אבל שאת אומרת טיפול באדם חשוב לי רק להבהיר לך שזה מאוד כללי ולהיות נגיד חופלת ודברים כאלה זה חלק מזה אז תהיי יותר ספציפית
שואל השאלה:
אמרתי, משקית נפגעים, תש, תקומה, ליווי כלשהו זו הכוונה
אמרתי, משקית נפגעים, תש, תקומה, ליווי כלשהו זו הכוונה
^^האמת אני לא יודעת מה קורה בערעורים כי אף פעם לא ערערתי, כבר עשית כאילו מועד ב?
^^אמרת גם טיפול באדם דיברתי על זה.. הכל טוב הבנתי
שואל השאלה:
^^כן עשיתי כבר מועד ב, לצערי לא הייתי מספיק מרוכזת ובאסה שזה ככה
^^כן עשיתי כבר מועד ב, לצערי לא הייתי מספיק מרוכזת ובאסה שזה ככה
לפי מה שאני זוכרת זה ממש לפי קבוצות אז אני לא יודעת אם משקית מתנדבים נכנס לאותה בת קבוצה
אבל שוב, בעיקר בואי- שנינו מבינות שלמשל שח"ם יהיה אז נמוך מאוד במדרג לעומת משקית משאן
אבל שוב, בעיקר בואי- שנינו מבינות שלמשל שח"ם יהיה אז נמוך מאוד במדרג לעומת משקית משאן
שואל השאלה:
אני מקווה פשוט שהכל יסתדר ואיכשהו אצליח לתקן
אני מקווה פשוט שהכל יסתדר ואיכשהו אצליח לתקן
כנראה שלא יתנו לך לעשות עוד מועד אחרי מועד ב אז תנסי אולי לרדוף אחריהם כזה לשלוח מלא בקשות במיטב אולי זה יעזור
תשטמתי
אנונימי
אם את ממש רוצה משקית נפגעים תשלחי להם מלא מכתבים ותחפרי להם עד שתקבלי, אני מתגייסת לזה בקרוב אז אם את צריכה עזרה בתהליך המיון תכתבי לי
באותו הנושא: