התחברות
הרשמה
יש בעיה בלהוציא ולהכניס רגע את הכרטיס סים מהטלפון? זה מוחק משהו
צריך לגבות את הוואטצאפ?
17 באוגוסט 2025, 20:08
סים
sim
טלפון
גלקסי
Galaxy
4 תשובות
לא
T
TheFishKing
אין בעיה עם זה
א
אוגר בוגר
לא
urfav
אין קשר לכלום, סתם פשוט מתריע שאין סים ולא תיהיה לך את האופציה לשיחות
ה
הפאה הורודה של ניקי
באותו הנושא:
אני לא יכול להוציא את הכרטיס מסך שלי עזרה???
איך אני יכולה לפתוח את הפלאפון בשביל להוציא ולהכניס כרטיס סים?
מה עושים אם הדבר החד הזה שמכניסים לטלפון כדי להוציא ולהכניס סים נשבר לי ונתקע בטלפון?
אם מישהו היה מבקש ממכם להכניס לכספונט ולהוציא את כרטיס האשראי
כמה עולה להוציא רב קו ( לא למלא רק להוציא את הכרטיס)?
עד כמה זה רעיל לשים רק אותו בקלוז ולשחק עם האנשים בקלוזים (להוציא ולהכניס)?
אני יכולה להוציא את הטמפון מהמוליך ולהכניס אותו כמו טמפון רגיל?
זה אפשרי להוציא אוויר דרך הפה ולהכניס דרך האף בו זמנית?
עשיתי כרטיס ויזה ואני רוצה להכניס כסף אפשר להכניס מהבנק? או שאני חייבת להכניס באותו מקום שעשיתי את הכרטיס
אפשר להוציא כסף מכספומט בלי הכרטיס רק עם הפרטי אשראי?
אפשר להוציא כסף בלי הכרטיס דחוף תענו לי זה חשוב בבקשה