4 תשובות
חחח ואני חלמתי שילדתי תשיעיה
חלום זה דבר שהמוח יוצר מדברים שחושבים אז אין סיבה שאת בהריון
אמלה אין מלחיץ כזה חחחח
זה אומר שזה בתת מודע שלך פחד/רצון להכנס להיריון זה הכל
באותו הנושא: