4 תשובות
חחח ואני חלמתי שילדתי תשיעיה
חלום זה דבר שהמוח יוצר מדברים שחושבים אז אין סיבה שאת בהריון
Od1
אמלה אין מלחיץ כזה חחחח
זה אומר שזה בתת מודע שלך פחד/רצון להכנס להיריון זה הכל