8 תשובות
באיזה מגמות אתה ?
שואל השאלה:
פיזיקה ביולוגיה אבל אני גם יחסית עובד הרבה עם וורד פאוור פוינט ואקסל
שואל השאלה:
יש לי מחשב פשוט אני רוצה להחליף אבל אני חושב שעם אייפד יהיה נוח ללימודים
מה שיותר נחוץ לך
אם זה לכתוב סיכומים דיגיטליים וכאלה אז אייפד
אם אין לך מחשב בכלל אז מק בוק
לא יודעת בדיוק לגבי הסוגים...
אבל לי בהתחלה היה מחשב, ואז עברתי לטאבלט כי הוא נטו יותר קל
אבל אם אתה במגמת מדעי מחשב וכאלה אז מחשב
אם לא וסתם כאילו כדי ללמוד, לכתוב דברים, קלאסרום אנאערף אז אייפד
כי הוא גם הרבה יותר קל ממחשב
יאא גם אני (אבל אני עולה ל-י)
אני קניתי לביולוגיה אייפד וזה בין הבחירות הטובות שעשיתי חוסך לי מלא מחברות לסיכומים וכאלה
אבל אם אתה עובד הרבה עם המחשב אז מחשב
שואל השאלה:
תודה ובלי שום קשר אם את במהלך השנה צריכה עזרה את יכולה לבקש
יאא תודה