9 תשובות
עדשות אין סיבה למה זה פשוט נוח יותר
אני חושבת שעדשות כי משקפיים יכולות להרס ממש בקלות ולא נוחות
עדשות זה תמיד נוח יותר
תלוי אם זה 02 משקפיים זה סבבה
עדשות
שואל השאלה:
אבל בטירונות אני לא בטוח עד כמה יהיה לי תנאים נוחים לשים עדשות?
אבל בטירונות אני לא בטוח עד כמה יהיה לי תנאים נוחים לשים עדשות?
אנונימי
עדשות זה פשוט בתוך העיניים, לא אמורים להציק ולא אמורים להרגיש את זה זה לא יפול לך מהעיניים לא משנה כמה תזיע וכמה אתה תעבוד קשה בתור אחת שעם עדשות מגיל 12, רק להוריד את זה לפני השינה וזהו
משקפיים. פחות מסוכן, פחות התעסקות.
נראה לי עדשות