6 תשובות
לאא אני מתה על טיסות (מוצלחות בלי התרסקות)
למרות שיותר מקום היה הופך את זה ליותר טוב
זה מנתק אותך מהעולם ויוצר שקט כזה
למרות שיותר מקום היה הופך את זה ליותר טוב
זה מנתק אותך מהעולם ויוצר שקט כזה
כל התהליך של טיסות הוא אנדרייטד
ההתרגשות והדופמין שבאים אפילו רק מלהיות בשדה תעופה זה unmatched
אחד הדברים המרגיעים וכיפים לדעתי
ההתרגשות והדופמין שבאים אפילו רק מלהיות בשדה תעופה זה unmatched
אחד הדברים המרגיעים וכיפים לדעתי
אני אוהבת רק את ההמראה הנחיתה כואבת באוזניים ברמות וקצת משעמם במטוס כבר
זה נחמד רק שכשהייתי בטיסה של 13 שעות הכיסא היה נוראי ולא נוח ברמה קיצונית
ולא היה מקום
והיה ממש קשה לישון אני נרדמתי רק כי הייתי עייפה מדי
ולא היה מקום
והיה ממש קשה לישון אני נרדמתי רק כי הייתי עייפה מדי
שואל השאלה:
הייתי בטיסה של 15 שעות מלוס אנג'לס
הייתי בטיסה של 15 שעות מלוס אנג'לס
איך היה לך נוח? עם איזו חברה טסת?
מה שכן אני אוהבת ממש את הארוחות הקטנות האלה בטיסות
וגם את הדיילות פשוט נותנות לי שירות
וכן הסרטים שיש שווים וזה נחמד ממש
רק לא היה לי נוח בצורה קיצונית:/
מה שכן אני אוהבת ממש את הארוחות הקטנות האלה בטיסות
וגם את הדיילות פשוט נותנות לי שירות
וכן הסרטים שיש שווים וזה נחמד ממש
רק לא היה לי נוח בצורה קיצונית:/