12 תשובות
שואל השאלה:
כיף לך כמו איזה עונשים אתה נותן?
אנונימי
כן
קיבלתי עונשים מאחותי הבכורה כשהייתי קטנה, כמובן על דברים שבאמת צריך לתת על חחח(אם עשיתי משהו לא בסדר כשהייתי על אחריותם וההורים לא היו בבית)
שואל השאלה:
כמו איזה עונשים?
אנונימי
יחחח כן ברור אחותי תמיד מחליטה לי דברים ואם זה לא קורה היא או לוקחת לי את הטלפון או עןשה לי ספוילר לסדרה או אומרת להורים שלי משהו רע שעשיתי
^^דברים כמו לא לתת לצפות בסדרה בטלוויזיה וזה
שואל השאלה:
זה מבאס שהם נונתים עונשים אני לא הייתי מוותר הייתי מתעקש ו ביגלל זה גם הייתי חוטף
אנונימי
לא חושבת שנתתי עונשים לאחותי אבל כן אני מתעצבנת עלייה בגלל התנהגות שלה.
כי להורים נמאס לחנך
שואל השאלה:
מה הכי מבאס?
אנונימי
רק דיברנו והנה אחותי מכריחה אותי לנקות את החלק הענק בבית כי החלק שאמור להיות שלי השבוע והיותר קל היא החליטה שהיא עושה וזה מזה לא פייר
אז יש לך אחים חיים בסרט
מי הם שיתנו לך עונש?
אני אחות קטנה ובחיים לא קרה לי ולא יקרה לי בעזרת השם אף אחד לא מחליט עליי חוץ מההורים שלי
אנונימית
שואל השאלה:
כיף לך אני קיבלתי מלא
אנונימי
לא
ואף פעם גם לא נתנה לי