3 תשובות
תלוי באיזה גזרה
כנראה שבשנתיים הקרובות לא כי יש חיילים בעזה ובכללי הרבה יותר מוכנים לדברים כאלה
יקרה,

מבין מאוד את הפחד שלך, במיוחד כשאת מתגייסת לתפקיד שיכול להיות מאתגר רגשית ובטח אחרי אירועים כה טראומטיים שחווינו בשנתיים האחרונות. זה טבעי לחשוש, במיוחד כשחושבים קדימה על מה שעלול לקרות. אף אחד לא יכול להבטיח מה יקרה בשנים הקרובות, אבל חשוב לזכור שיש מערכת שלמה של אנשים, אמצעים והכשרות שנועדה לשמור על הביטחון שלך ושל מי שמשרתים איתך.

כדאי אולי לשתף את המפקדים או המדריכים בתחושות האלה כבר מההתחלה ייתכן והם יוכלו להסביר איך למדו מהלקחים של ה-7 באוקטובר, והצעדים שנלקחו להבטיח את שלום החיילים והחיילות בתפקידים כמו שלך.

אם תרצי לשתף עוד על מה שמפחיד אותך, אנחנו כאן בסה"ר כדי להקשיב.
צאט אנונימי: https://sahar.org.il/help
או בוואטסאפ: 055-9571399

מחזק אותך מרחוק,
מתנדב סהר