13 תשובות
2 בממוצע
אני לא יושבת לספור גם ככה אני מסננת
לא הרבה, אני מקבלת הודעות מחמישה אנשים כזה באופן קבוע בכל יום, ולא המון, בערך שלוש הודעות בזמנים נפרדים במשך היום
בסטיפס? תלוי כמה אני פעילה אבל על כל מסר שאני שולחת בחברים לעט אני מקבלת 2 הודעות בממוצע
אנונימי
עד 5 ואני מתכוונת לא בסטיפס
אני לא שמה לב כל כך אבל איזה 4 5
1 רק
חבר טוב שלי
כל השאר מקבוצות שאני סתם לא מתכתב בהם או משפחה
אבל לפעמים יש איזה מישהו או כמה נוספים שאני יכול לדבר איתם בצורה יומיומית אבל לא כמו חבר שזה תמיד כל יום, זה כאילו לתקופה וזה גם בעניינים של עבודה או וכאלה
חבר טוב שלי
כל השאר מקבוצות שאני סתם לא מתכתב בהם או משפחה
אבל לפעמים יש איזה מישהו או כמה נוספים שאני יכול לדבר איתם בצורה יומיומית אבל לא כמו חבר שזה תמיד כל יום, זה כאילו לתקופה וזה גם בעניינים של עבודה או וכאלה
אנונימי
בכללי? 15 20 איש
יעני לא בקבוצות?
רוב החברים שלי אנחנו ביחד בחבורות אז כותבים שם
אז אולי 7 אנשים כותבים לי בפרטי ביום
רוב החברים שלי אנחנו ביחד בחבורות אז כותבים שם
אז אולי 7 אנשים כותבים לי בפרטי ביום
לפני איזה שבוע היה הודעות מאיזה 40 איש אבל בכללי 15 20 אנשים שונים
0 בדרך כלל
בסטיפס? נע בין 0 ל10 ליום בדר"כ.
מחוץ לסטיפס? תלוי בכמה פוסטים של שרלטני בריאות אמא שלי נתקלה באותו יום...
מחוץ לסטיפס? תלוי בכמה פוסטים של שרלטני בריאות אמא שלי נתקלה באותו יום...
באותו הנושא: