10 תשובות
^^15 פלוס
^ממש ממש לא
היה לי 3 חברות טלפון וחד משמעית הסוללה של האייפון נטענת יותר מהר והרבה יותר טובה מטלפונים וחברות אחרות
שואל השאלה:
רגע אז ההבדל בין 13 ל-13 פרו ל-13 פרו מקס זה רק הגודל של המסך והגודל של המצלמה? ומה עם האיכות של המצלמה?
אייפון 13 זה האייפון הרגיל בלי מצלמה יותר גדולה או מסך יותר גדול פרו זה רק מצלמה יותר גדולה ופרו מקס זה מצלמה ומסך יותר גדולים אבל יש גם פלוס שזה רק מסך יותר גדול
שואל השאלה:
איזה יש לך?
שואל השאלה:
איזה אייפון יש לך?
לאייפון שלי הסוללה ממש טובה לא יודעת מה עם כל השאר