10 תשובות
לא, היה לי וחזרתי אחרי זה חזרה לגלקסי
לדעתי אייפון יותר נוח
חוץ מזה יותר אבטחה מאשר אנדרואיד זו אחת הסיבות למה המערכת של אייפון סגורה מאשר אנדרואיד
חוץ מזה יותר אבטחה מאשר אנדרואיד זו אחת הסיבות למה המערכת של אייפון סגורה מאשר אנדרואיד
האמת הייתי עם סמסונג מההתחלה
אבל הייתה תקופה של איזה חודשיים שהייתי עם אייפון (13)
אבל באמת שלא סבלתי את זה ורציתי לחזור לסמסונג
אבל הייתה תקופה של איזה חודשיים שהייתי עם אייפון (13)
אבל באמת שלא סבלתי את זה ורציתי לחזור לסמסונג
אין לי אייפון אבל יש לי אייפד וטלפון גלקסי
וחלק מהקטע של המוצר זה שזה מראה נקי ונוח לשימוש באייפון אוחי פלוס מצלמה טובה אבל מעבר לזה זה לא שווה את הכסף את משלמת על המיתוג
וחלק מהקטע של המוצר זה שזה מראה נקי ונוח לשימוש באייפון אוחי פלוס מצלמה טובה אבל מעבר לזה זה לא שווה את הכסף את משלמת על המיתוג
אייפון בתאכלס לא באמת טוב יותר זה בעיקר המותג אבל מאיזושהי סיבה אני עדיין עם אייפון
כן אבל קחי בחשבון שיהיה קשה מאוד לחזור אחרכ
חד משמעית
הטלפון רץ הרבה יותר חלק
איכות מצלמה יותר טובה
ויותר נגיש בעיניי
הטלפון רץ הרבה יותר חלק
איכות מצלמה יותר טובה
ויותר נגיש בעיניי
כן חד משמעית
כןן!!!
לא בטוחה לגבי המחיר אבל מצלמה ואיכות מטורפות, אני איתו כבר 3 ומשהו שנים ולא נשבר לי פעם אחת ואני עם כיסוי משיין ב9 שח ובלי כיסוי מסך
לא בטוחה לגבי המחיר אבל מצלמה ואיכות מטורפות, אני איתו כבר 3 ומשהו שנים ולא נשבר לי פעם אחת ואני עם כיסוי משיין ב9 שח ובלי כיסוי מסך
כן כן כן הכל יוצר חלק צבעים סאונד מצלמה פשוט הכל טוב יותר
באותו הנושא: