6 תשובות
שואל השאלה:
לא יותר מידי ? אולי יש מחיר שפוי
לא יותר מידי ? אולי יש מחיר שפוי
אנונימי
^מחילה. אבא שלי דיסלקט אז אני יודע מה זה.
בכל מקרה, אתה צודק מאוד
בכל מקרה, אתה צודק מאוד
לא כועס תודה שתיקנת
זה ענין של איצה וביקוש
יש הרבה ילדים שצריכים עזרה
ויש מעת קלנאיות תקשורת
יש הרבה ילדים שצריכים עזרה
ויש מעת קלנאיות תקשורת
היצע* מעט*
דיסלקט
באותו הנושא: