המורה שלי מגיש אותי לטסט אבל הוא ממש עיצבן אותי ואני חושב לעבור מורה, כדאי לי?
הוא אמר לי שהגענו למיצוי מסוים ושהוא צריך לזרוק אותי למים ואני ממש מפחד כי אני יודע שהוא לא מאמין בי וזה ממש מעצבן אותי שהוא כאילו מגיש אותי אבל אומר לי שאין לי הרבה סיכוי אני לא יודע מה לעשות עשיתי כבר 40 שיעורים שזה לא ככ הרבה אבל עדיין לעבוד מורה זה עוד הרבה לעשות