5 תשובות
ככה זה: (
כשאת עונה מאנונימי, הפרח שאת מקבלת לא נחשב לאוסף הפרחים שלך.
שואל השאלה:
למה יש סיבה מסויימת?
למה יש סיבה מסויימת?
כדי לשמור על האנונימיות שלך. שלא יהיה כתוב בפרופיל שלך בקיר הפרחים שקיבלת פרח ממשהו על שאלה מסויימת, ואז האנונימיות שלך למעשה תעלם.
כי כול הקטע, זה להיות אנונימי.
ברג שאת עונה מאנונימי, את מקבלת פרח, אבל הפרח ההוא לא נכלל באוסף הפרחים שלך. ^^
ברג שאת עונה מאנונימי, את מקבלת פרח, אבל הפרח ההוא לא נכלל באוסף הפרחים שלך. ^^