14 תשובות
זה לא בהכרח מוזר זה להיות מטופח זה טוב
ומה רע בללכת למעצבת גבות
ומה רע בללכת למעצבת גבות
לא זה לא יפה גבות יפות.
נשמה אם הגבות יפות הן יפות אם הן יפות הן לא יכולת להיות לא יפות.
התשובה בגוף השאלה.
נשמה אם הגבות יפות הן יפות אם הן יפות הן לא יכולת להיות לא יפות.
התשובה בגוף השאלה.
זה לא מוזר
גבר צריך לעשות רק אמצע וזהו. די להיות נשי ולטפח את עצמך ככה
^מה הקשר
אני אחד כזה
לא הולך למעצבת גבות סתם נראות טוב באופן טבעי
אני כן מסדר אותם טיפה לפעמים
לא הולך למעצבת גבות סתם נראות טוב באופן טבעי
אני כן מסדר אותם טיפה לפעמים
אנונימי
קשור. לא גברי בעיניי לטפח את עצמך ככה עד לרמה של לעשות גבות. מי שאוהבת שתהנה
ממש ממש לא מוזר להפך אין יפה יותר מגבות מסודרות ויפות. ואם הגבות שלו נקיות וממש משורטטות אז ככול הנראה הוא הולך למעצבת גבות או שפשוט יש לו מישהו שהוא מכיר .
לי יש גבות יפות(זה בערך האיבר היחיד שיש לי) אני לא הולך לטיפוח גבות
^^^אוקיי ומה הקשר לשאלה שהוא שאל? תקראי שוב
מה קשור אז גברים לא צריכים לטפח את עצמם שיראו טוב? שיטפח את עצמו כמה שבאלו
אה אופס לחחח
מחילה
מחילה
^מחלנו
תודה
באותו הנושא: