2 תשובות
מאמינה שכן.
הם הרי נחשבים לעובדים של הרשת עצמה לא רק סניף ספציפי.
הם הרי נחשבים לעובדים של הרשת עצמה לא רק סניף ספציפי.
כשאני עבדתי שם לא היו הנחות, רק ארוחה לבחירה בהפסקה במשמרת וקפה חופשי כשבא לך. אבל עבדתי בארומה לפני שנים, יכול להיות שזה השתנה
באותו הנושא: