7 תשובות
אל תגיד לה
הורים עם עקשן עדיף לוותר מראש
הורים עם עקשן עדיף לוותר מראש
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה מביך להשאר עם התיק
אבל זה מביך להשאר עם התיק
אנונימי
שואל השאלה:
וגם לאחותי היא -ונה
וגם לאחותי היא -ונה
אנונימי
שואל השאלה:
קונה*
קונה*
אנונימי
אז פשוט תגיד לה שאתה לא מוצא את התיק ותחביא אותו טוב טוב
ככה עשיתי ביסודי
ככה עשיתי ביסודי
אנונימית
אה.. לדעתי זה לא מביך הייתי עם אותו תיק במשך שלוש שנים ברצף.. וכנראה אהיה איתו עוד שנתיים האחרונות שלי.. אם באמת התיק לא משהו ואת רוצה שיהיה לך תיק נורמלי אז לכי תעבדי בבייביסיטר או לא יודעת אם היא לא מוכנה לקנות לך..
שואל השאלה:
שהיא תמצא היא תהרוג אותי
שהיא תמצא היא תהרוג אותי
אנונימי
באותו הנושא: