5 תשובות
תגידי שאת מתחילה עבודה חדשה ולא יהיה לך זמן יותר
את לא צריכה תירוץ פשוט תסיימי את זה
היי, מצאתי עבודה ובזמן הקרוב אין לי מספיק זמן חופשי לבייביסיטר אני מצטערת
ופשוט כל פעם שהם צריכים אותך להגיד שאת עובדת עד שיבינו לבד שאת לא באה יותר
ופשוט כל פעם שהם צריכים אותך להגיד שאת עובדת עד שיבינו לבד שאת לא באה יותר
היי מה קורה רציתי לעדכן שלאחרונה התחלתי לעבוד במקום חדש וכבר לא יהיה לי זמן לעשות בייביסיטר סליחה והמשך יום נעים
"תודה רבה על ההזדמנות לעבוד איתכם עד עכשיו. אני מרגישה שלאחרונה העבודה פחות מתאימה לי ואני צריכה להפסיק לעבוד."
באותו הנושא: