81 תשובות
שואל השאלה:
רק בנות כנסו פליז
רק בנות כנסו פליז
אנונימי
הכל אשליה
תהיה אתה
תהיה אתה
זה לא חשוב כמו שאתה חושב שזה
שואל השאלה:
דיי
דיי
אנונימי
זה רק פנטזיה של ילדות בנות 14
שואל השאלה:
יש פה כאלו בשאלות וזה גורם לי ממש לבכות
יש פה כאלו בשאלות וזה גורם לי ממש לבכות
אנונימי
דיי אלוהים זה ממש פיקמי אני לא מסוגלת תדקרו לי את העיניים בבקשה תמיסו לי את העיניים בחומצה חזקה פליז
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא בא לשאלות דלך ויורד עליהן
אני לא בא לשאלות דלך ויורד עליהן
אנונימי
שואל השאלה:
יש פה עוול שנגרם לי
יש פה עוול שנגרם לי
אנונימי
זה רק נשים שכל היום באינטרנט ומרוב שאכפת להם כל כך ממראה הן כבר שונאות את עצמן ומחפשות סטנדרטים קשים להשגה ברמות
אלא אם את גבוהה אין שום סיבה שתרצי גבר בכזה גובה מלכתחילה..
כנ"ל לגברים שרוצים נשים מאוד נמוכות, פשוט תגידו שאתם רוצים לזיין ילדות
אלא אם את גבוהה אין שום סיבה שתרצי גבר בכזה גובה מלכתחילה..
כנ"ל לגברים שרוצים נשים מאוד נמוכות, פשוט תגידו שאתם רוצים לזיין ילדות
חיימשלי כל עוד אתה מעל 170 אתה תהיה בסדר בנות שפוסלות על פחות מ185 הן ילדות אז כאילו באמת אתה פשוט חושב על זה יותר מידי רילקס
שואל השאלה:
לא הבנתי איך זה עונה אבל
לא הבנתי איך זה עונה אבל
אנונימי
שואל השאלה:
רק שתדעי שאני לא מרגיש מספיק גבוה
רק שתדעי שאני לא מרגיש מספיק גבוה
אנונימי
שואל השאלה:
יש כל הזמן נשים כותבות שהן רוצות 85 ושזה גובה וואו ומרשים
יש כל הזמן נשים כותבות שהן רוצות 85 ושזה גובה וואו ומרשים
אנונימי
במקום להתרכז במה אין לך תתרכז במה שיש לך. בנוסף, תסתכל סביב. האם כל מי שמתחת ל-1.85 מסביבך הוא רווק נצחי?
אח שלי מטר 60 והולך לו ממש טוב עם בחורות תאמין לי זה לא משנה כל עוד יש לך אישיות טובה וכל זה
תקח הורמון גדילה אם זה כל כך מפריע לך
אם יש לך שאלות על ההורמון תשלח לי בפרטי אני לוקחת בעצמי
תקח הורמון גדילה אם זה כל כך מפריע לך
אם יש לך שאלות על ההורמון תשלח לי בפרטי אני לוקחת בעצמי
שואל השאלה:
אמרצי לך שאני רוצה להיות האופציה של כולן
אמרצי לך שאני רוצה להיות האופציה של כולן
אנונימי
שואל השאלה:
עד איזה גיל אפשר?
עד איזה גיל אפשר?
אנונימי
שואל השאלה:
וכמה זה נותן,
וכמה זה נותן,
אנונימי
ווטפ צא מסטיפס לך תאהב את עצמך או משהו
עד גיל 18 וזה תלוי ממש תשלח לי הודעה
שואל השאלה:
ואם אני מעל?
ואם אני מעל?
אנונימי
לא יתנו לך אלא אם כן יש לך בעיות באיברים מסוימים..
יש לזה שוק שחור אבל לא תמיד זה בטוח שזה החומר האמיתי ולא בטוח שזה יגביהה אותך כי זה תלוי בגוף שלך ובגיל שלך.
צריך פיקוח של רופא בשביל לראות שזה לא עושה לך בעיות כי זה יכול לשתק אותך ודברים כאלה
ואתה גם כל פעם צריך להגביר את המינון ואז ללכת לבדיקות דם לראות שזה משפיע בסדר ואין השפעות לוואי
+++ זה יקר וצריך להזריק כל לילה, זה ממש התמסרות אבל זה הכפיל לי את תהליך הגביהה פי מאתיים
אני בדרך כלל גובהת 2 ס"מ בשנה!! ועכשיו רק בחצי שנה גבהתי 5.6 ס"מ שזה ממש מטורף
יש לזה שוק שחור אבל לא תמיד זה בטוח שזה החומר האמיתי ולא בטוח שזה יגביהה אותך כי זה תלוי בגוף שלך ובגיל שלך.
צריך פיקוח של רופא בשביל לראות שזה לא עושה לך בעיות כי זה יכול לשתק אותך ודברים כאלה
ואתה גם כל פעם צריך להגביר את המינון ואז ללכת לבדיקות דם לראות שזה משפיע בסדר ואין השפעות לוואי
+++ זה יקר וצריך להזריק כל לילה, זה ממש התמסרות אבל זה הכפיל לי את תהליך הגביהה פי מאתיים
אני בדרך כלל גובהת 2 ס"מ בשנה!! ועכשיו רק בחצי שנה גבהתי 5.6 ס"מ שזה ממש מטורף
שואל השאלה:
אבל לא יתנו לי אני גבוה
אבל לא יתנו לי אני גבוה
אנונימי
שואל השאלה:
אז רק ניתוח?
אז רק ניתוח?
אנונימי
שואל השאלה:
כמה זה עולה?
כמה זה עולה?
אנונימי
^^ מה הגובה שלך?
וכן אבל כמעט כולם לא ממליצים על הניתוח זה עושה ממש ממש רע
וכן אבל כמעט כולם לא ממליצים על הניתוח זה עושה ממש ממש רע
^^ בסביבות ה500 שקל לחודש
שואל השאלה:
אני איזה 180 אבל מרגיש ממש נמוך
אני איזה 180 אבל מרגיש ממש נמוך
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר בכל גיל הורמונים?
אפשר בכל גיל הורמונים?
אנונימי
^^ זה לא נמוך בכלל זה מעל הממוצע
שוב אני אומרת אפשר בכל גיל וזה גם יכול לעזור עם התהליך בחדכ כי זה עושה בוסט מטורף לכל הגוף זה כמו סטרואידים רק יותר טוב
אם אתה תוכל להשיג את זה זה רק בשוק שחור וזה יהיה לך יותר יקר
בן כמה אתה? כי כנראה שכבר סיימת את ההתפתחות שלך לגמרי
שוב אני אומרת אפשר בכל גיל וזה גם יכול לעזור עם התהליך בחדכ כי זה עושה בוסט מטורף לכל הגוף זה כמו סטרואידים רק יותר טוב
אם אתה תוכל להשיג את זה זה רק בשוק שחור וזה יהיה לך יותר יקר
בן כמה אתה? כי כנראה שכבר סיימת את ההתפתחות שלך לגמרי
שואל השאלה:
מה זה בכל גיל?
גם מעל 18??
מה זה בכל גיל?
גם מעל 18??
אנונימי
שואל השאלה:
למה רק בשוק השחור?
למה רק בשוק השחור?
אנונימי
שואל השאלה:
אני חייב לגבוה בכל מחיר
אני חייב לגבוה בכל מחיר
אנונימי
שואל השאלה:
בכל מחיר!!!
בכל מחיר!!!
אנונימי
כי לא יתנו לך מרשם לך בגלל שזה רק לאנשים עם בעיות באיברים מסוימים או שאתה פשוט צריך בשביל לגבוהה אבל מפסיקים להביא לך בגיל 18 ( גם אני וגם אח שלי לקחנו/ לוקחת עדיין וזה פשוט מדהים, הוא היה אמור להיות נמוך קומה ובזכות זה הוא מטר שישים ומשהו במקום להיות גמד..)
שואל השאלה:
איל אני מגיע לשוק השחור?
איל אני מגיע לשוק השחור?
אנונימי
בן כמה אתה?
תנסה לחפש קבוצות בפייסבוק של ההורמון גדילה הזה ותחפש שם אנשים
שואל השאלה:
מעל 18
מעל 18
אנונימי
אולי יש גם בטלגרם
שואל השאלה:
איך מגיעים לשוק השחור??
איך מגיעים לשוק השחור??
אנונימי
שואל השאלה:
יכולה לעזור לי?
וזה בטוח יעזור?
יכולה לעזור לי?
וזה בטוח יעזור?
אנונימי
אני ממליצה לך ללכת לבדוק את הגיל עצמות שלך וכל זה בשביל לראות אם יש בכלל לאן לגבוהה
איך הגנים שלך? מעל 1.80?
איך הגנים שלך? מעל 1.80?
שואל השאלה:
אבא נמוך
אבא נמוך
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני מוכן להזריק כל חומר
אבל אני מוכן להזריק כל חומר
אנונימי
שואל השאלה:
לעשות כל ניתוח
לעשות כל ניתוח
אנונימי
שואל השאלה:
בשביל לגבוה
בשביל לגבוה
אנונימי
^^^^^^^ סבבה
אני אישית לא מבינה בעניין של השוק השחור רק שאח שלי פעם הגיע לבן אדם כי לא אישרו לי בהתחלה והוא רצה כבר לקנות לי ובסוף אישרו לי
אני אישית לא מבינה בעניין של השוק השחור רק שאח שלי פעם הגיע לבן אדם כי לא אישרו לי בהתחלה והוא רצה כבר לקנות לי ובסוף אישרו לי
שואל השאלה:
אני חייב להשיג את ההורמונים האלו
אני חייב להשיג את ההורמונים האלו
אנונימי
יש קבוצות בפייסבוק ואני חושבת גם בטלגרם של ההורמון גדילה ובטח יש שם אנשים שמוכרים
אבל תיזהר כי יש כאלה שמוכרים זיופים אז תשים לב ממי אתה קונה וכל זה
אבל תיזהר כי יש כאלה שמוכרים זיופים אז תשים לב ממי אתה קונה וכל זה
שואל השאלה:
אז מה אני צריך לעשוצ כדי לקבל את זה מרופא?
אז מה אני צריך לעשוצ כדי לקבל את זה מרופא?
אנונימי
אני חושבת שאתה צריך לדבר עם הרופא שלך ולהגיד לו שאתה רוצה ואם הוא בכלל יסכים לחשוב על האפשרות למרות שזה אפסי ברמות כי אפילו לי בקושי אישרו וביקשתי שנים (הייתי מטר 39 בגיל 13) ואז אתה צריך ללכת לבדיקות דם ויבדקו לך את הגיל עצמות ואם רואים שלא מופרש לך מספיק הורמון או שהגיל עצמות בהפרש גדול מהגיל האמיתי שלך אז יתנו לך
שואל השאלה:
נו מה
נו מה
אנונימי
שואל השאלה:
אז הוא יאשר לי ניתוח לפחות?
אז הוא יאשר לי ניתוח לפחות?
אנונימי
יש בטח אנשים שמוכרים תנסה לחפש
^^ את האמת שבניתוחים אני לא מבינה אבל אני ממליצה לך לבדוק את האותיות הזאת כי אנשים בדרך כלל גובהים כזה 10 ס"מ מזה או אפילו יותר
שואל השאלה:
מאיםה אני יודע אם זה אמין או לא
מאיםה אני יודע אם זה אמין או לא
אנונימי
שואל השאלה:
ואם סיימתי את גיל העצמוצ אז לא אוכל לגבוה מהורמונים?
ואם סיימתי את גיל העצמוצ אז לא אוכל לגבוה מהורמונים?
אנונימי
הניתוח? זה הוכח
ויש המון אנשים שעשו אותו וזה הצליח אבל שתדע לך שהמון אנשים דפקו את הרגליים שלהם והם לא יכולים ללכת עכשיו זה ממש קשוח וגם ההחלמה קשה ברמות מה שהם עושים זה בעצם מפרידים לך משהו בעצמות שם ונותנים לעצמות שלך לגדול מחדש ואז זה מה שמגביהה אותך
ויש המון אנשים שעשו אותו וזה הצליח אבל שתדע לך שהמון אנשים דפקו את הרגליים שלהם והם לא יכולים ללכת עכשיו זה ממש קשוח וגם ההחלמה קשה ברמות מה שהם עושים זה בעצם מפרידים לך משהו בעצמות שם ונותנים לעצמות שלך לגדול מחדש ואז זה מה שמגביהה אותך
^^ כן. לא תוכל יותר
שואל השאלה:
לא הלקנות מאנשים בשוק השחור
לא הלקנות מאנשים בשוק השחור
אנונימי
אה כן תבדוק את האריזה של זה ויש אחד של פייזר ויש אחד של נורדיטרופין שממש ממש בקושי מייצרים אותו אז הוא יותר יקר אבל הם שניהם עובדים בדיוק אותו דבר אז אם מישהו מנסה למכור לך נורדי כנראה שזה מזוייף כי זה ממש קשה להשיג אם אין לך איזה כבד דפוק או משהו.. וגם כאלה עם איברים דפוקים צריכים את זה אז הם יוכלו להביא לך רק אחד מקסימום..
אז תנסה למצוא של פייזר זה יותר אמין שזה אמיתי
ואתה תדע כי אחרי כזה חודשיים חודש מתחילים לגבוהה ואם עובר כמה זמן ואתה לא גובהה אז או שזה מזויף או שהגוף שלך הפסיק לגבוהה
אז תנסה למצוא של פייזר זה יותר אמין שזה אמיתי
ואתה תדע כי אחרי כזה חודשיים חודש מתחילים לגבוהה ואם עובר כמה זמן ואתה לא גובהה אז או שזה מזויף או שהגוף שלך הפסיק לגבוהה
שואל השאלה:
אז אם אבכה לרופא שלי שאני רוצה לעשות ניתוח היא תסכים לי?
אז אם אבכה לרופא שלי שאני רוצה לעשות ניתוח היא תסכים לי?
אנונימי
כנראה
תחפש בגוגל איך זה עובד כל התהליך ועד כמה זה קשה עד שיאשרו לך
שואל השאלה:
יש לי פנים וואו ואופי טוב
יש לי פנים וואו ואופי טוב
אנונימי
שואל השאלה:
עם נעליים אני מעל 80 נראלי
עם נעליים אני מעל 80 נראלי
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני רוצה להיות 85
אבל אני רוצה להיות 85
אנונימי
שואל השאלה:
ראיתי שבנות כותבות היום שהן רוצות מעל ל90 אפילו
ראיתי שבנות כותבות היום שהן רוצות מעל ל90 אפילו
אנונימי
שואל השאלה:
מי יודע אולי פעם ניפגש?
אולי את האהבת חיי??
מי יודע אולי פעם ניפגש?
אולי את האהבת חיי??
אנונימי
שואל השאלה:
למה ידפקו אותה?
למה ידפקו אותה?
אנונימי
שואל השאלה:
חוץ מזה אולי גם אני דוס?
חוץ מזה אולי גם אני דוס?
אנונימי
שואל השאלה:
שאלתי אולי אני דוס
שאלתי אולי אני דוס
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא סגור על מה זה
אני לא סגור על מה זה
אנונימי
שואל השאלה:
למה חילוניות רוצות מעל 85?
למה חילוניות רוצות מעל 85?
אנונימי
שואל השאלה:
חוץ מזה יש לי אוריאנטציה לדת
חוץ מזה יש לי אוריאנטציה לדת
אנונימי
שואל השאלה:
נו אז אעשה ניתוח ואז כולן תרצנה אותי
נו אז אעשה ניתוח ואז כולן תרצנה אותי
אנונימי
שואל השאלה:
אני מת על צומי מנשים ושאהיה מושלם אקבל צומי מכולן
אני מת על צומי מנשים ושאהיה מושלם אקבל צומי מכולן
אנונימי
אחי
אם אתה אותו אחד ששואל את כל השאלות האלה על גובה ועל מה נשים אוהבות אתה חייב דחוף ללכת לטיפול ולעבוד על אהבה עצמית ועל בטחון עצמי
ושלא תעז אפילו לחשוב על שוק שחור ועל ניתוחים
דרך אגב המטרה שלך לא ראליסטית
אין שום סיכוי שכולן יתנו לך צומי ואתה גם לא צריך את זה.
אם אתה אותו אחד ששואל את כל השאלות האלה על גובה ועל מה נשים אוהבות אתה חייב דחוף ללכת לטיפול ולעבוד על אהבה עצמית ועל בטחון עצמי
ושלא תעז אפילו לחשוב על שוק שחור ועל ניתוחים
דרך אגב המטרה שלך לא ראליסטית
אין שום סיכוי שכולן יתנו לך צומי ואתה גם לא צריך את זה.
אנונימית
^ נכון