18 תשובות
שואל השאלה:
לפעמיים אני גם הולך עם ציצית ושומר שבת ופעמיים אני דופק ציזבורגר תלוי באיזה תקופה אני ^
לפעמיים אני גם הולך עם ציצית ושומר שבת ופעמיים אני דופק ציזבורגר תלוי באיזה תקופה אני ^
אנונימי
שואל השאלה:
לא ממש לא אכפת לי שהיה לה ידידים כל עוד הם לא חרמנים עליה ^
לא ממש לא אכפת לי שהיה לה ידידים כל עוד הם לא חרמנים עליה ^
אנונימי
שואל השאלה:
לא בעצם כן לא הייתי רוצה שהיה לה ידידים אלה אם כן אני מסתדר איתם ^
לא בעצם כן לא הייתי רוצה שהיה לה ידידים אלה אם כן אני מסתדר איתם ^
אנונימי
שואל השאלה:
ישמור איתה נגיעה לא אכפת לי
ישמור איתה נגיעה לא אכפת לי
אנונימי
שואל השאלה:
אני יכול לשצור כשר בישבילה לא אכפת לי
אני יכול לשצור כשר בישבילה לא אכפת לי
אנונימי
תן לי לנחש
אתה גם לא רוצה שלחברה שלך יהיו ידידים
אתה גם לא רוצה שלחברה שלך יהיו ידידים
שואל השאלה:
מה קשור להיכנס למכנסיים מה הקשר אין לי בעיה לחכות לחתונה בישבילה
מה קשור להיכנס למכנסיים מה הקשר אין לי בעיה לחכות לחתונה בישבילה
אנונימי
שואל השאלה:
ואני כן מאמין באלוהים אני פשוט לא דתי
פעם הייתי יותר חזק
ואני כן מאמין באלוהים אני פשוט לא דתי
פעם הייתי יותר חזק
אנונימי
שואל השאלה:
פעם הייתי
פעם הייתי
אנונימי
זה לדעתי לא עניין של דת זה לדעתי פשוט יותר כבוד עצמי שמרנות ונאמנות אז הגיוני שאתה מתחבר בלי קשר
אוי לא מה מי אוהב המבורגר אם גבינה למען השם אמאלה אפילו לא לחשוב על זה .. ואף אחת ששומרת נגיעה לא תצא איתך שאתה לא גם..
זה ממש הגיוני דווקא, אתה מעדיף מישהי ששומרת על עצמה ולא מתנהלת בצורה מסויימת ומבחינת ידידים שה גם הגיוני שתרצה רק כאלה שאתה מסתדר איתם כמו שאני מאמינה שתרצה עם ידידות(ודרך אגב לא רק דתיות שומרות נגיעה, יש המון בנות אפילו שאני מכירה שלא דתיות ושומרות)
חדמש
יש מלא ככה
שמירת נגיעה זה סטנדרט
שמירת נגיעה זה סטנדרט
בדיוק אתמול דיברתי עם אחותי על זה,שתינו שומרות נגיעה ובגלל שאני כיאילו שומרת נגיעה אבל יש ימים שאני לובשת גינס וחולצת בטן ואני לא כל כך חזקה בדת,תלוי תקופה אני רוצה מישו כמוני,והיא אמרה שאף גבר שהוא לא דתי ממש לא יסכים לשמור נגיעה או ירצה שומרת נגיעה וממש נכנסו לדיון רציני על זה
שמחה לראות שצדקתי
שמחה לראות שצדקתי
שואל השאלה:
חחח איזה מטורף ^
חחח איזה מטורף ^
אנונימי
שואל השאלה:
מה הסיכוי
מה הסיכוי
אנונימי
^כן רבנו על זה ממש
אז בול בזמן השאלה הזאת
אז בול בזמן השאלה הזאת
באותו הנושא: