38 תשובות
כן זה מובן
שואל השאלה:
אז למה בנים לא מבינים את זהה
אם הוא כלב אז הוא יעוף עלייך
אבל זה תלוי באיזה נימה את אומרת את זה
וואו הוא חמודד דאם זה יכול להיראות כאילו באלך אותו
אנונימי
כן,
כי הם לא בנות
להוא שמתחתי אני בת
סתמי^
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו התכתבנו קצת ואז הוא שאל אותי אם הוא חתיך לדעתי ופשוט עניתי לו שהוא חמוד ואז הוא כתב לי ישש עם סמיילים וסימני קריאה כאילו ברוו
חמוד זאת עדיין מחמאה
אם שואלים אותך על מישהו אם הוא הטעם שלך והוא לא, פשוט תגידי לא
יכול להיות גם שאת אומרת חמוד סתם כי לא נעים לך להגיד כן, אבל פשוט תגידי את האמת בלי להסתיר
נשמע כמו אחד נואש
סליחה באמת
אני לא סובלת להגיד את זה אבל דגל אדום
אני הייתי חותכת בעדינות
שואל השאלה:
גם מי שואל אם הוא חתיך
לא יודעת רק לי זה מרגיש מוזר לשאול את זה?
אויש סתמי מה שורף לך שיש לה חבר ולך אין שושנה^^
אנונימי
כן
הוא בטח חסר ביטחון
זה התנהגות של ילד
לא גבר
עצוב
מה אמרתי לך קנאית
אנונימי
דיברת אלי?^^ :|
כן מאמי קנאה עושה קמטים
אנונימי
עדיף לומר פשוט שהוא לא הטעם שלך, זה לא באמת מובן ב100%
חמוד זה עדיין מחמאה, כן ולא זה הכי ברור ומובן
נהוראי
אל תבלבל בין קינאה לגבולות
ומסכימה עם מה שביצה צהובה אמרה
שואל השאלה:
פשןט לא נעים לי לפגוע בו כי הוא אמר לפני שאני ממש יפה ושאני הטעם שלו ברמות והחמיא לי משהו מוגזםם
בסדר
אבל עדיין
עדיף מאשר לא להיות ברורה
לא יודעת
לי לא נשמע כל העסק הזה ...
ביצה אחותך
אנונימי
^^^עדיין עדיף להיות ישירים, אם הוא שאל אז שיצפה גם לפגיעה, את לא חייבת לו כלום כל עוד את אומרת את זה בצורה יפה ולא מעליבה אותו או יורדת עליו
לא. אני לא מבינה למה את חושבת שזה מובן מעליו הבן אדם הוא לא מיינד רידר שלך, את אמרת לו שהוא חמוד ואפשר לפרש את זה בכל מיני כוונות שונות, יש בנות שיגידו למישהו שהוא חמוד נטו כדי להחמיא וזה נדיר שזה יהיה בלי כוונות, ויש בנות שאומרות את זה לרוב כדי להתקרב לאותו בן אדם (יותר הגיוני מהאופציה ראשונה), בפעם הבאה כדי שאנשים לא יחשבו שאת בקטע שלהם תשתמשי במילים שיש להם משקל פחות כבד כמו "אני חושבת שאתה בסדר", אל תגידי לו "אני חושבת שאתה חמוד" ואם את תמשיכי להגיד את זה אז לפחות תגידי לו ישירות שאת לא בעניין שלו או יותר טוב תשקלי כלפיי מי את אומרת את המילה "חמוד" כי לא מפרשים את זה תמיד באופן חברותי
חח אני מת חבר שלה העלה שאלה לסטיפס
אנונימי
חמוד זה תלוי איך את אומרת את זה אבל בטקסט זה לרוב מחמאה
תגידי לו חמוד אבל פחות הטעם שלי ספציפית והוא יבין
זהו בדיוק לא אומרים למישהו שהוא חמוד אם את לא מתכוונת לזה מלכתחילה בעיקר כשאת לא באמת מעוניינת להתקרב עליו וכן להגיד את זה לבן זוג זה יותר לגיטימי כי זה גם יותר נכון
כשאנשים משחקים משחקים במקום להגיד אחד לשני את מה שהם רוצים להגיד ואז מבזבזים את הזמן שלהם בלהתעסק עם זה: ;-;

ממתי חמוד זה לא מחמאה?
זה יכול לקרות אבל לדעתי זה לא מובן מאליו.
אולי זה כי הטעם שלי זה חמודים (:
אנונימית
זה מובן לבנות
לבנים לא
מתי תבינו שאנחנו מבינים הרבה דברים אבל לא רמזים
רוצה להגיד שהוא לא הטעם שלך?
תגידי הוא יעדיף שתגידי מאשר תנסי לרמוז
בין החברות זה משהו שהוא מובן כי כשאת מחמיאה לאותו מין זה מפורש כעידוד ולא כמשהו שאת מתעניינת בה מעבר לסתם חברה, פסיכולוגית כשאת מפרשת את זה למגדר השני אז זה חשוב מאוד להשתמש במילים הנכונות, זה כמו שאני אגיד למישהי שהיא חמודה, היא לא תפרש את זה כסתם מחמאה, היא תתחיל לחשוב שאני נדלקתי עליה, ככה זה פסיכולוגית
כן
גם אני ככה והם לא קולטים
לא מובן מאליו תמיד, יש נשים שמשתמשות במילה חמוד בהגדרות שונות וכדאי שתהיי יותר כנה מאשר "מבלבלת"
כן זה מובן
שיט מישהי שאני מדבר איתה אמרה שאני חמוד
צ'אט אני מבושל?
אנונימי
זה מוזר לשאול אם הוא חתיך.
"חמוד" זה כן נשמע כאילו את אמרת שהוא חתיך.
אנונימי
נו, ואז אתן אומרות שחמוד זהמחמאה. יא מצחיקות
^^^אתה לא מבושל אל תדאג
הבנות כאן באמת לא בסדר
אישה בוגרת תגיד שהיא לא מעוניינת במקרה כזה ולא תגיד שהוא חמוד.
כאילו אתן משחקות את עצמכן טיפשות