10 תשובות
אין לי מושג
(תביאי פרח)
(תביאי פרח)
אער בסטיפס? (חשבתי במציאות אופס) זה נותן דברים לפי מה שהבנתי
כמו אנשים שרוצים להיות ב"חמות" או משהו, או כאלה שרוצים מלא לייקים ועוקבים בגרם. חסר תועלת בעליל אבל אנשים תמיד מפנטזים על נקודות דיגיטליות באינטרנט, אני מניח כי זה כמו "פרס" בשבילם, כמו שנותנים לכלב חטיף אחרי שהוא עושה את הפקודה שאומרים לו
לא יודע אני אישית גם רוצה אבל לא עונה רק בשביל זה אני רוצה כי אני קרוב להיות עונה בכיר :)
אולי בגלל שיום האהבה היום או משהו..
אנונימית
שואל השאלה:
חברים וחברות התכוונתי לפרחים בסטיפס
חברים וחברות התכוונתי לפרחים בסטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה להביא עוד מתנצלת
אני לא יכולה להביא עוד מתנצלת
אנונימית
תודה על הפרח
זה תגמול על שביעות רצון של שואל ממענה. אנשים רוצים לקבל כמה שיותר פרחים כי זה מעיד על השביעות רצון הכללית של שואלים מהתגובות שלהם. או בקיצור: אמינות.
לא יודעת אבל זה כיף לקבל פרח
אנונימית