4 תשובות
אורדנרי ממש שווה גם בנפיט תלוי מה את מחפשת
בדיוק כתבתי תשובה לשאלה אחרת דומה אז אעתיק אותה.
בנפיט- המסקרות שלהם מעולות לי יש את ה roller lash והbang. שתיהן מעולות ואני מקבלת על הריסים שלי מחמאות על הזמן
רייר ביוטי- יש לי את ההיילטר האבקתי( יש לי את הלבן ואת הורוד )והסומק(happy) שניהם מעולים ובמחיר טוב. אני יודעת שגם הברונזר סטיק מעולה
לאניז- יש לי את המסכות שפתיים,ליפ באלם וליפ שיין. מבניהם הייתי בגלל המחיר ממליצה רק על המסכה לשפתיים. היא מעולה. בדיוק סיימתי את שלי והיא החזיקה לי יותר מחצי שנה- יש לי את הורוד והוניל .
סול דה זנרו- יש לי את 62 והוא מעולה
kosas- יש לי את הקונסילר, הפודרה והסומק אבקתי כולם מעולים. את הקונסילר כבר פעם שנייה קניתי.
סאמר פריידיז- יש לי את הליפ באלם בpink sugar אני חושבת שזה הגוון. הוא מעולה ומריח כמו קאפקייק
מייקאפ פוראבר- יש לי את התוחם שלהם ב606 והוא פצצה.
tower 28- מותג יחסית זול בספורה- כאילו לא מאוד.... יש לי את הקונסילר שהוא מעולה ואת הגלוס בגוון פיסטוק.
- סליחה על החפירה ....
מקווה שעזרתי. אם תצטרכי משהו או ההמלצה ספציפית למוצר תכתבי לי בפרטי:)
בנפיט- המסקרות שלהם מעולות לי יש את ה roller lash והbang. שתיהן מעולות ואני מקבלת על הריסים שלי מחמאות על הזמן
רייר ביוטי- יש לי את ההיילטר האבקתי( יש לי את הלבן ואת הורוד )והסומק(happy) שניהם מעולים ובמחיר טוב. אני יודעת שגם הברונזר סטיק מעולה
לאניז- יש לי את המסכות שפתיים,ליפ באלם וליפ שיין. מבניהם הייתי בגלל המחיר ממליצה רק על המסכה לשפתיים. היא מעולה. בדיוק סיימתי את שלי והיא החזיקה לי יותר מחצי שנה- יש לי את הורוד והוניל .
סול דה זנרו- יש לי את 62 והוא מעולה
kosas- יש לי את הקונסילר, הפודרה והסומק אבקתי כולם מעולים. את הקונסילר כבר פעם שנייה קניתי.
סאמר פריידיז- יש לי את הליפ באלם בpink sugar אני חושבת שזה הגוון. הוא מעולה ומריח כמו קאפקייק
מייקאפ פוראבר- יש לי את התוחם שלהם ב606 והוא פצצה.
tower 28- מותג יחסית זול בספורה- כאילו לא מאוד.... יש לי את הקונסילר שהוא מעולה ואת הגלוס בגוון פיסטוק.
- סליחה על החפירה ....
מקווה שעזרתי. אם תצטרכי משהו או ההמלצה ספציפית למוצר תכתבי לי בפרטי:)
שואל השאלה:
פחות סקין קר יותר איפור;)
פחות סקין קר יותר איפור;)
אנונימית
כן ברור. מה את מחפשת?
באותו הנושא: