קוראים לכפר הנוער "כפר נוער קדמה". הוא נמצא ליד קריית מלאכי. מי שהיה פעם בכפר הנוער הזה/כפר נוער בכללי (בדגש על כפר נוער טיפולי) יכול להגיד לי אם אני אצבור שם חוויות? איך נראית המסגרת שם? מה החוויות שלו מהמקומות/המקום הפסציפי הזה? אני באמת חייב חוות דעת