6 תשובות
אני חושבת ששתי התגובות ממש לגיטימיות
תנסה להסביר לו שפשוט לא ידעת לאיזו תגובה לצפות
נשמע הגיוני בסהכ לך תסביר לו את עצמך תגיד לא שלא התכוונת
תסביר לו שחששת מהתגובה שלו או שלא ידעת איך לספר לו או הכי פשוט תתנצל ותתן לו חיבוק
תסביר לו שגם לך זה לא היה פדוט לספר זה לא משהו פשוט לספר בטח שלא להורה וזה נובע מהתביישןת ולא בכוונה
אני מבין תתחושה הזו לא באוצה צורה אבל כן חוויתי משהו דומה
תנסה לשבת איתו לדיחה תסביר לו החששות שלך מלספר
תגיד "עכשיו אתה יודע? אז תשמח"