6 תשובות
אני מאמינה שכן.. אתם זה כמונו כשמדובר באלילים שלנו-יירצחו כדי להסניף אותם...
חח יהיה אבל על ידי זה שאת הולכת את תומכת בבנים אז את לא יכולה לפספס את זה בגלל צרחות… (:
כן יהיו המון צרחות כי כל מי שהולך לשם זה ילדות בנות 13 שאין להן מה לעשות וזה האלוהים שלהם
אני חושבת שיהיו די הרבה צרחות.
לא, כי הסדרנים בטח ישתיקו אותם
נראלך שלא יהיו צרחות? אנחנו דיירקשניות למה ציפית? (;
באותו הנושא: