5 תשובות
לדעתי קצת שחצני
לדעתי פשוט לא רלוונטי
שואל השאלה:
כן זה מרגיש שחצני אם אני רושם עם עוד דברים תחביבים? כי זה משהו דאני מתגאה בו הגובה את האמת
אנונימי
יש אנשים שכותבים, בסופו של יום זה הביו שלך, תעשה מה שנראה לך נכון.
אני פשוט לא רואה למה זה רלוונטי.
שואל השאלה:
אתה צודק בתאחלס זה פשוט ביטחון גדול אצלי
אנונימי