12 תשובות
סליחה לא נועדה תמיד כדי לנסות למחוק מה שקרה
אלא יותר להכיר בטעות ולקחת אחריות על מה שקרה
שואל השאלה:
הסליחה זה בשביל לגרום להם להרגיש טוב עם עצמם
שואל השאלה:
אמרת סליחה לא תמיד נועדה למחוק"( אבל סליחה מעולם לא הייתה אמורה למחוק אז בעיניי זה לא נכון המשפט שלך
^^הכוונה שלי הייתה להבדיל בין מה שאנשים מצפים מסליחה לבין מה שהיא באמת אמורה להיות.

הרבה כן מצפים שסליחה תנקה או תסגור עניין, וזה חלק מהבעיה כיסליחה לא מוחקת, לא מתקנת, ולא תמיד מרפאה. היא רק צעד רגשי או מוסרי
שואל השאלה:
את טועה סליחה אמורה להגיד לבן אדם אני מצטער כדי לנקות מעליו את מה שהוא עשה לא באמת אכפת לו אם תסלח או לא העיקר שהוא אמר את המילה סליחה אז כן זה אנוכי כי אם באמת בן אדם מצטער הוא ידאג לא לעשות את זה שוב אני יכול לבקש סליחה ולעשות את זה עוד פעם ועוד פעם
בשביל ההרגשה הטובה, שתמחול להם. למה אתה כזה ממורמר?
שואל השאלה:
^זה מה שאני מנסה להסביר אחי
זה חלק מהתיקון

אתה לא מוכן להתרצות? כתוב שמי שלא מוחל, אכזרי.
אני בטוח שגם אתה מתחרט מאוד על דברים ורוצה שיסלחו לך
שואל השאלה:
^כשאני מתחרט אני מראה את זה במעשים לא במילה שלא שווה כלום
כי אולי יעזור לדעת שהם מתחרטים
רוב האנשים אומרים סליחה לא כי באמת אכפת להם ממך אלא כי הם רוצים להוריד מעצמם אשמה, להרגיש טוב עם עצמם, לצאת בסדר.
במקום לקחת אחריות אמיתית ולהשתנות הם פשוט זורקים סליחה, כאילו זה קסם שמוחק הכול
^
אנונימי