10 תשובות
אני לא חושבת שזה רק אוכל,בסופו של דבר היא גם עושה הפקות ויש הרבה אנשי צוות מאחוריי זה.וכנראה שמגיע לה
ברור היא משקיעה ממש ואם היא השיגה משהו ביושר אז הוא מגיע לה אין כל כך על מה לחשוב בזה
לגמריי
ליטרלי רק אוכל אבל אוכל עולה המון כסף וזה גם עריכה ורעיונות וכל מיני דברים שאת לא חושבת עליהם שהם גם המון כסף גם זמן גם אנרגיה וזה קשוח ומגיע לה חד משמעית
כןן
כן
אישית אותי היא מעצבנת ולא באה לי בטוב, אבל אם יש מי שמשלם - מגיע לה. זה כלל מאוד פשוט בכלכלה, אתה שווה את מה שמוכנים לתת לך
במובן מסוים כן
רק חבל בשבילה שכל מי שעוקב אחריה זה ילדים בני 8 שבא לך לתת להם סטירה
רק חבל בשבילה שכל מי שעוקב אחריה זה ילדים בני 8 שבא לך לתת להם סטירה
בטח
ברורר
באותו הנושא: