4 תשובות
חברה שהכרתי עבדה שם ולפי מה שהיא תיארה זה לא משהו
עבדתי באחת והיא הייתה נוראית
באמת שכר מינימום חרא של מנהלת ולחץ של אנשים חסר סבלנות
יש עבודות יותר טובות קיצר למרות שזה כל סניף לעצמו
אני אישית לא עבדתי אבל חברה אמרה לי שאחרי שאת עובדת שם את לא יכולה לראות יותר גלידה
כן
נחמד שם מאוד


עריכה:למה לכולם היה חרא שם
אני נהנתי