16 תשובות
כנראה
שכחי ממנה מהר עצה שלי היא רק תדפוק אותך זה חברה שתרצה כל מה שיש לך
כן במיוחד אם היא לא התעניינה בדעה שלך בנושא ווידאה במאה אחוז שאת בסדר עם זה וגם כאן הדעות חלוקות
היא לא חברה
כן ולא
מצד אחד היא לא אמורה לדבר איתו אחרי שנפרדנו בכלל
ומצד שני דבריפ קורים לפעמים בלי כוונה אנחנו לא בוחרים במי להתאהב
זה תלוי בנסיבות המקרה
שואל השאלה:
פשוט ראיתי סרטון של מישהי שכתוב "לא יודעת איזה חברה עשתה לך טראומה אבל את יכולה ליהיות בזוגיות עם מישהי שהייתי איתו"
אנונימית
וואי התרחישי אלימות שעוברים לי בראש ומרק לשמוע דבר כזה
הייתי פשוט משפדת אותה במקום אני לא צוחקת
שואל השאלה:
אז אני מבולבלת
אנונימית
אז תדעי לא להתקרב לבחורות כאלה איזה הזויה
שואל השאלה:
רגע ואם הם אומרים לאחד השני שהם אוהבים את האחד השני "כחברים רגילים" זה גם נחשב קו אדום כלפיה?
אנונימית
כן כפרה מה זה אוהבים אחד תשני לא להתבלבל
בטח, למה שהיא תפזול לשאריות שלי?
לא בהכרח
אנונימית
רק לי זה לא משנה......? אלא אם כן הוא חרא ואז כן
שואל השאלה:
אנונימית איך ליטרלי לא בהכרח
אנונימית