7 תשובות
עדיף לא לנסוע על זה בכלל אבל אם אתה מתעקש בוודאי שעדיף קסדה מלאה זה הרבה יותר בטיחותי
שואל השאלה:
כזה כמו של אופנוע?
כזה כמו של אופנוע?
אנונימי
שואל השאלה:
^^סתם מעניין אותי היא הייתה עם קסדה? ונסעה במהירות לא מוגזמת?
^^סתם מעניין אותי היא הייתה עם קסדה? ונסעה במהירות לא מוגזמת?
אנונימי
שואל השאלה:
^אה וואו פשוט רכב תתקע בא?
^אה וואו פשוט רכב תתקע בא?
אנונימי
שואל השאלה:
מה על איזה קורקינט היא הייתה משהו מהיר או סתם כזה עד 25 קמש?
מה על איזה קורקינט היא הייתה משהו מהיר או סתם כזה עד 25 קמש?
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה אז אני באמת ישים קסדה מלאה
וואלה אז אני באמת ישים קסדה מלאה
אנונימי
שואל השאלה:
^אה אז תכלס גם אם היא הייתה בלי זה היו יכולים להתקע בא
^אה אז תכלס גם אם היא הייתה בלי זה היו יכולים להתקע בא
אנונימי
באותו הנושא: