11 תשובות
במה? (איזה משחק?)
לשחק מה
אנונימי
שואל השאלה:
פיפא/אנביאיי/יואפסי, דה לאסט אוף אס למרות שרק קניתי, יש עוד משחקים רק שאני לא זוכרת איזה
אנונימית
the last of us 1/2 לא אונליין
שואל השאלה:
אה סורי לא ידעתי
אנונימית
את משחקת פורטנייט?
אנונימי
יש לי fc25 אם זו הכוונה בפיפא
ויש עוד מלא מה לשחק אז כן..
יש לי בסוני רק איזה ארבעה משחקים בערך למרות שיש לי עוד בספרייה
שואל השאלה:
^^^אני יכולה לנסות לשחק פורטנייט אבל אני ממש מסתבכת שם אז אני עוד צריכה ללמוד
אנונימית
שואל השאלה:
^^ כן כן הכוונה לfc25 פשוט נוח יותר לכתוב
אנונימית