11 תשובות
במה? (איזה משחק?)
לשחק מה
אנונימי
מה לשחק?
שואל השאלה:
פיפא/אנביאיי/יואפסי, דה לאסט אוף אס למרות שרק קניתי, יש עוד משחקים רק שאני לא זוכרת איזה
פיפא/אנביאיי/יואפסי, דה לאסט אוף אס למרות שרק קניתי, יש עוד משחקים רק שאני לא זוכרת איזה
אנונימית
the last of us 1/2 לא אונליין
שואל השאלה:
אה סורי לא ידעתי
אה סורי לא ידעתי
אנונימית
את משחקת פורטנייט?
אנונימי
יש לי fc25 אם זו הכוונה בפיפא
ויש עוד מלא מה לשחק אז כן..
ויש עוד מלא מה לשחק אז כן..
יש לי בסוני רק איזה ארבעה משחקים בערך למרות שיש לי עוד בספרייה
שואל השאלה:
^^^אני יכולה לנסות לשחק פורטנייט אבל אני ממש מסתבכת שם אז אני עוד צריכה ללמוד
^^^אני יכולה לנסות לשחק פורטנייט אבל אני ממש מסתבכת שם אז אני עוד צריכה ללמוד
אנונימית
שואל השאלה:
^^ כן כן הכוונה לfc25 פשוט נוח יותר לכתוב
^^ כן כן הכוונה לfc25 פשוט נוח יותר לכתוב
אנונימית
באותו הנושא: