5 תשובות
בקניון פתח תקווה
היי אני עכשיו שם
אנונימית
בקומה הכי עליונה ליד המדרגות הנעות וצמוד לברשקה
מקווה שמצאת
מקווה שמצאת
חחח
שואל השאלה:
לא אני עדיין שם מחפשת מה עושים
לא אני עדיין שם מחפשת מה עושים
אנונימית
באותו הנושא: