10 תשובות
שואל השאלה:
אז מה אני אמורה לעשות
הכל טוב את תלמדי בשיעורי נהיגה
שואל השאלה:
גם אם אני סתומה בזה לגמריי שאפילו תמרורים אני לא זוכרת?
לא מעט מרגישים ככה. לומדים את הכול תוך כדי שיעורי הנהיגה, זה גם הזמן לשאול שאלות.
שומעת הכל טוב תאמיני לי את תלמדי הכל בשיעורים וגם לא צריך להיות מבין גדול בשביל לקרוא תמרורים זה שטויות
שואל השאלה:
תודה לכולם
זה בסדר גמור, אבל אולי תנסי להתאמן קצת לפני השיעורים
אני לא יודעת אם שזה בעיה אבל נראה לי עדיף שתדעי. אם את רוצה יש לי אפליקציה להמליץ לך שגורמת לתירגול תמרורים ליהיות יותר כיף.
מזדהה אין לי מושג מה לעשות נגיד אם אני במסילת רכבת או כביש מהיר זה דברים שלומדים בשיעורים עצמם לפי דעתי