6 תשובות
שואל השאלה:
אה באמת אתה חושבת?
אנונימית
חד משמעית זה גורם לך ולבן אדם מולך לפתח אינטימיות דבר ראשון
זה מעורר אותו ברגע שהוא שומע את השם שלו וככה הוא יותר קשוב ובכללי יוצר שיח מכבד יותר בינך לבן אדם שמולך
שאני רוצה לפתח קשר עמוק עם מישהו או להוביל לשיחה עמוקה אני תמיד מכניסה את השם בשיחה
אנונימית
זה ממש נורמלי גם אני לרוב ככה אחות
ממליצה לך להתחיל להגיד ברגע שאת מכניסה למשפט את השם של הבן אדם שאת מדברת איתו את תופסת לו את הצומת לב
אנונימית
לא