2 תשובות
תנסי לעשות מנוי דרך אתרים בינלאומיים או לבדוק אם יש חנויות בארץ שמביאות את המגזין
שואל השאלה:
וואי נשבעת לך חלום שלי והמנוי שלהם לשנה ראשונה זה רק 50 שקל וברגיל 250 ואין איפה להשיג בארץ בדקתי במלא דרכים האופציות היחידות זה לשלם חמש מאות שקל או להוסיף משלוח ובארץ מוכרים לך אחד בחמישים זה מבאס ברמות
וואי נשבעת לך חלום שלי והמנוי שלהם לשנה ראשונה זה רק 50 שקל וברגיל 250 ואין איפה להשיג בארץ בדקתי במלא דרכים האופציות היחידות זה לשלם חמש מאות שקל או להוסיף משלוח ובארץ מוכרים לך אחד בחמישים זה מבאס ברמות
באותו הנושא: